Obserwatorzy


czwartek, 25 sierpnia 2011

NEW ITEM . Wyniki konkursu, czyli znaleźliśmy “ulepszaczy” świata Panfu!


Witam pandy jak tam dzień ? Powiem jak u mnie u mnie tak sobie wszystko mnie boli ;'(
Ale nie o tym mowa :D. Dziś działa NEW ITEM który co tydzień daję niespodziankę ;")

Jak wiecie już od wczoraj można zdobyć siodło do Jednorożca ja dziś je zdobyłem :D
Dziś też na blogu PBP CZYLI ,,Panfu Blog Polski " http://blog.panfu.pl/
Pojawiło się Wynik konkursu na ulepszenie naszej wsypy panfu oto wyniki


.........
Pierwsze miejsce zajął Kapi1000 i jego propozycja to park linowy Panfu w Mrocznym Lesie!
2 Miejsce zajął Miton jego propozycja to skrzynka do wymiany rzeczy z innymi pandami w SanFranPanfu! ja na to glosowałem :D

3Miejsce zajęła _Berenika_

Jej propozycja to sklep z artykułami sportowymi koło stadionu!


Miejsca IV-X: Alicja10, heniek11, Wiwianna, kasia1107, Leo423, ewelina160, Patrycja20002.

Gratuluje

pisał dla was

fioseb



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz